V neděli 11.2.2024 proběhl ve spolupráci mateřské školy a dětského domova Jemnice, odloučené pracoviště Budkov, dětský karneval v kulturním domě. Přišlo hodně dětí v maskách i bez masek, slečna Barbora Šimková předvedla s dětmi z 1. stupně základní školy krásné taneční vystoupení s názvem Rozcvička. Všichni se dobře bavili, soutěžili a tančili. Bylo to příjemně strávené odpoledne.
Tento týden děti v rámci inovativních hodin probíraly tematiku ročních období. Vytvářely svoje tematické listy, s pomůckami jsme sestavovali obraz celého roku, třídily oblečení podle období.
Ve spolupráci se školní družinou se uskutečnila novoroční diskotéka jako inovativní hodina, to znamená tančení trochu jinak. Děti si hodinu náramně užily a naučily se i nový tanec.
20.12.2023 se děti zúčastnily taneční soutěže v tělocvičně základní školy. Se svým vystoupením Hvězdičky potěšily všechny přítomné. Děti byly odměněni diplomem, rolničkami a sladkostmi. Tancování děti baví a odnesly si krásné zážitky.
18.12.2023 jsme se odpoledne sešli s rodiči u vánočního stromečku. Zazpívali jsme si koledy, pustili lodičky, rozkrojili jablíčko a povedlo se i vánoční kouzlo. Potom děti ukázali rodičům jaké dostali dárky, ochutnali cukroví. Vše proběhlo v příjemné vánoční atmosféře.
19.12.2023 se děti vydaly do lesa s vánoční nadílkou pro zvířátka. Zahrály si v lesní školce na schovávanou a cestou si vyzkoušely, jak se sedí na opravdovém posedu.
18.12.2023 navštívil naši školku Ježíšek, děti si vyzkoušely vánoční tradice a měly velkou radost ze stromečku i dárečků.
Děti si připravily malé divadelní vystoupení a byly Mikulášem odměněni balíčky dobrot.
29. a 30. 11. děti pekly a zdobily perníčky, aktivity jsme doplnily pohádkou Perníková chaloupka a Andělská pohádka. Děti vytvářely perníkové chaloupky, skládaly časovou osu děje pohádky, vypracovaly pracovní listy, ale největší radost měly z válení těsta, vypichování perníčků a jejich zdobení. A samozřejmě lízání polevy byl super bonus.
Ve čtvrtek 16.11.2023 si děti vyzkoušely seznámit se s událostmi sametové revoluce prostřednictvím montessori metod - děti si samy volily činnosti, které chtěly dělat, vyráběly symboly revoluce, pracovaly s obrázky, samostatnou činností došly k výsledku své práce.